Gele 3M™ Dynatel™ Locator en schroevendraaier op een houten tafel, twee witte pictogrammen linksonderaan: een lijst, een kruisschroevendraaier en moersleutel

Onderhoud aan 3M™ Dynatel™ Locators in Europa, het Midden-Oosten en Afrika

Deze registratiepagina is uitsluitend bestemd voor klanten uit de regio EMEA (Europa, Midden-Oosten en Afrika). Voor aanvragen buiten de regio EMEA gaat u naar de pagina 3M US Repair & Service Center.

Onze partner, Communication Line in België, is verantwoordelijk voor het afhandelen van alle kalibratie- en onderhoudsaanvragen voor 3M™ Dynatel Locators in de regio EMEA. Volg de stappen op deze pagina om een verzoek in te dienen.


Hoe u zich kunt aanmelden

Vul het registratieverzoek in op deze pagina.

Zorg ervoor dat u de nodige details vermeldt, zoals het 3M™ Dynatel™ model, serienummer, bestelbon en aankoopdatum. Nadat uw verzoek is ontvangen, zal onze partner dit binnen twee werkdagen bevestigen en contact met u opnemen. Als de partner bevestigt dat de locator nog onder de garantie valt, wordt u verzocht deze op te sturen voor de reparatie. De kosten worden vergoed door 3M. Ook de verzendkosten worden vergoed. Echter, als de locator niet meer onder de garantie valt, zullen zij contact met u opnemen om de offerte voor een voorlopig onderzoek te bespreken.


  • 2 gele 3M™ Dynatel™ Locators met rode pijlen die aangeven waar de gebruiker de barcode met het serienummer kan vinden, vergroot weergegeven onderaan de afbeelding.
  • Waar kunt u het serienummer vinden?

    Op elk apparaat bevindt zich een witte sticker met een streepjescode. Het serienummer staat onder de streepjescode. Bij de locator bevindt deze sticker zich aan de onderzijde van het display. Bij de zender bevindt het serienummer zich in de opslagruimte voor de kabels en de externe accu. Het serienummer staat onder de barcode.

    Als het serienummerlabel ontbreekt op de M-Series-unit:

    1. Schakel het apparaat in
    2. Druk op Menu
    3. Selecteer de zelftest
    4. Zoek het serienummer

Informatiebronnen over het Reparatie- en Servicecenter

  • Pictogram van zwarte smartphone op grijze achtergrond

    Buiten de regio EMEA

    Klanten buiten de regio EMEA moeten contact opnemen met de dochteronderneming van 3M in de Verenigde Staten.


  • Alle velden zijn verplicht, tenzij anders aangegeven.

  • 3M takes your privacy seriously. 3M and its authorized third parties will use the information you provided in accordance with our Privacy Policy to send you communications which may include promotions, product information and service offers. Please be aware that this information may be stored on a server located in the U.S. If you do not consent to this use of your personal information, please do not use this system.

  • Verzenden

Hartelijk dank dat u contact met ons heeft opgenomen met betrekking tot de reparatie of kalibratie van een 3M™ Dynatel™ locator.

We hebben uw verzoek ontvangen en zullen binnen twee werkdagen daarop reageren. Wij zullen u voorzien van een referentienummer dat u kunt gebruiken voor eventuele toekomstige vragen of updates.

Onze excuses...

Er is een fout opgetreden tijdens het indienen. Probeer het later opnieuw...