Deze registratiepagina is uitsluitend bestemd voor klanten uit de regio EMEA (Europa, Midden-Oosten en Afrika). Voor aanvragen buiten de regio EMEA gaat u naar de pagina 3M US Repair & Service Center.
Onze partner, Communication Line in België, is verantwoordelijk voor het afhandelen van alle kalibratie- en onderhoudsaanvragen voor 3M™ Dynatel Locators in de regio EMEA. Volg de stappen op deze pagina om een verzoek in te dienen.
Vul het registratieverzoek in op deze pagina.
Zorg ervoor dat u de nodige details vermeldt, zoals het 3M™ Dynatel™ model, serienummer, bestelbon en aankoopdatum. Nadat uw verzoek is ontvangen, zal onze partner dit binnen twee werkdagen bevestigen en contact met u opnemen. Als de partner bevestigt dat de locator nog onder de garantie valt, wordt u verzocht deze op te sturen voor de reparatie. De kosten worden vergoed door 3M. Ook de verzendkosten worden vergoed. Echter, als de locator niet meer onder de garantie valt, zullen zij contact met u opnemen om de offerte voor een voorlopig onderzoek te bespreken.
Op elk apparaat bevindt zich een witte sticker met een streepjescode. Het serienummer staat onder de streepjescode. Bij de locator bevindt deze sticker zich aan de onderzijde van het display. Bij de zender bevindt het serienummer zich in de opslagruimte voor de kabels en de externe accu. Het serienummer staat onder de barcode.
Als het serienummerlabel ontbreekt op de M-Series-unit:
Klanten buiten de regio EMEA moeten contact opnemen met de dochteronderneming van 3M in de Verenigde Staten.
We hebben uw verzoek ontvangen en zullen binnen twee werkdagen daarop reageren. Wij zullen u voorzien van een referentienummer dat u kunt gebruiken voor eventuele toekomstige vragen of updates.
Er is een fout opgetreden tijdens het indienen. Probeer het later opnieuw...